Monday, October 18, 2010

Curioser and Curioser – Taschen Gil Elvgren Pin ups 2011 Calendar –







Last year, as a Christmas present, I bought one of my friends a pad on plastic tray Gil Elvgren pin up calendar and of course I had no choice but to get one for myself. Since January 1st 2010, each day I am having fun peeling off the pages to discover which pin up of the day will surprise me. The same kind of calendar is still available for 2011 and you can even get a few other similar items to complete your collection!
What is the best part with all that? Keep your images and make a little DIY project!
To buy, visit Taschen website.

L’an dernier, en guise de cadeau de noël, j’ai acheté à une de mes amies un calendrier de bureau affichant des pin up de Gil Elvgren. Vous devinerez que je n’ai pas eu d’autre choix que de m’en procurer un aussi! Alors, depuis le 1er Janvier 2010, je m’amuse à détacher les pages une à une et à découvrir qu’elle est la pin up du jour. Le même type de calendrier est toujours disponible pour 2011 et ainsi que d'autres articles similaires. Et la meilleure partie de tout cela? Garder les images et faites un jolie petit projet ‘’DIY’’!
Pour acheter, visiter le site web de Taschen.

No comments:

Post a Comment