Monday, December 13, 2010

All Eyes on Threads – FCUK Clutch –



This weekend I did a little shopping and my heart fell for those two beautiful clutches from FCUK. Black, velvet, patent leather, gold, shape that reminds me of Japanese fan, enough words to make me spend all my extra money! But I was a good girl and didn’t spend anything… will you be able to do the same?
Buy online here.
For Qc resident, the second one is available at Simons.

Ce week-end, j’ai fait un peu de shopping et mon cœur s’est mit à battre à folle allure à la vue de ces deux petites merveilles de FCUK. Noir, velours, cuir verni, doré, motifs rappelant des éventails, assez de mots pour me faire dépenser tout mon argent de côté! Mais, en bonne fille que je suis, je n’ai rien dépensée… serez-vous capable d’en faire autant?
Acheter en ligne ici.
Pour les résidents du QC, le 2e sac est disponible chez Simons.

No comments:

Post a Comment