Thursday, May 26, 2011

Curioser and Curioser - Trevor Jackson teapot -


I don’t have a teapot tattooed on my right wrist for nothing… I am completely fascinated by this object. Perhaps because of my unexplainable love for Alice in Wonderland or perhaps because my grand-mother used to collect beautiful tea cup and teapot reminds me of her. This not so for your grandma gem is the fruit of a fascinating creative mix composed by UK based Art Director, Trevor Jackson and a Seattle shop called Far4. Although I usually can’t resist in front of these little beauties, this time at least, I will restrain myself for one VERY good reason; $1200 each. But still, please give me more!
PLS visit Far4 online shop, I am pretty if you like this piece you will easily fall in love with the shop! See link at the end of the post.

Je n'ai pas une théière tatouée sur mon poignet droit pour rien ... Je suis complètement fascinée par cet objet. Peut-être en raison
de mon amour inexplicable pour Alice au pays des merveilles ou encore, peut-être parce que ma grand-mère avait l'habitude de collectionner de magnifique tasses de thé et que la vue de la porcelaine toute délicate ravive en moi plusieurs de mes souvenirs. Issue d’une collaboration entre un directeur artistique britannique, Trevor Jackson et d’une boutique de déco de Seattle, Far4, ce petit bijou n’est pas tout à fait destiné à nos grand-mères! Bien qu’à l’habitude je résiste rarement à la tentation devant ces petites beautés, cette fois au moins, je devrai me contenir et ce pour une TRÈS bonne raison; 1200 $ pièce! Mais tout de même, juste pour le plaisir oculaire, donnez m’en plus!

Allez visiter le magasin en ligne Far4, si vous aimez cette pièce vous risquez de tomber facilement en amour avec cette boutique!

trevor-jackson.com
far4.net

More Trevor Jackson on Far4

No comments:

Post a Comment