Thursday, May 5, 2011

Made with Love - Anchor Organizing Box -




A few months ago one of my favorite pair of Uranium earrings was broken… I was kind of sad… Well kind of really, really, really sad! I have simply failed to let them go so I decided to give them a second life. All I had needed to get there was some white paint, a brush, a hot glue gun and a ready to paint wooden box from the dollar store. A little sanding of the anchor, a little bit of hot glue, some primer and of course a couple of layers of white paint. Add to that many hours of waiting and here is the final result! Now let see if my man will really make a good use of it!

Il y a quelques mois un de mes paires préférées de boucles d’oreilles Uranium s’est brisées … J’étais triste ... si triste… J’en ai presque pleurer! Ahahahhhh! Je n’ai simplement pas réussie à les laisser partir et j'ai donc décidé de leur donner une seconde vie. Tout ce dont j’ai eu de besoin pour y arriver; un peu de peinture blanche, un pinceau, un pistolet à colle chaude et une boîte en bois prête à peindre du fameux dollorama. Un petit sablage d’ancre de bateau, un peu de colle chaude, une couche d’après, quelques couches de blanc… plusieurs heures de patience et voilà le résultat! Reste à savoir si mon copain va vraiment en faire bon usage!

No comments:

Post a Comment